למדא - חנות הספרים של האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה

חיפושים נפוצים

מדיה חדשים
מספר קטלוגי
10838-502-2
תחום: מדעי החברה
נושא: תקשורת

מדיה חדשים

כותב:

עורכת מדעית:

מדיה חדשים דן בסוגיות מרתקות הנוגעות להשפעתן החברתית, הפוליטית והכלכלית של הטכנולוגיות המתקדמות בעולם התקשורת, ועולות ממנו תובנות מעשיות על העבודה והחיים בסביבה המקוונת. הוא מיטיב לתאר בתמציתיות ובדיוק את המושגים המשמשים להבנת המדיה בסביבה המשתנה במהירות ובאופן דינמי, ומדגיש במיוחד את השפעתם על תעשיות ותחומי ידע שונים, כגון העיתונאות, החוק והמשפט, ההשכלה הגבוהה, התרבות ומשחקי המחשב.

באמצעות תיאורי מקרה אמיתיים, הזוכים לבחינה ולניתוח מנקודת מבט ביקורתית, פרקי הספר נוגעים גם בפוליטיקה ברשתות, בחדשות אונליין ובמונחים כמו אינטליגנציה קולקטיבית, סייברספייס וכלכלה דיגיטלית.

זהו ספר הלימוד הראשון בנושא מדיה חדשים הרואה אור בשפה העברית. הוא מתאים לסטודנטים ולמרצים בתקשורת ובתחומים משיקים, כמו מדעי החברה וניהול, לתלמידי תיכון, לעוסקים במקצועות התקשורת והתרבות הדיגיטליות וכן לקהל הרחב.

טרי פלו הוא פרופסור לתקשורת באוניברסיטת קווינסלנד לטכנולוגיה. כתב וערך ספרים רבים בתחומי התעשיות היצירתיות, מדיה ותקשורת ועיתונות מקוונת וזכה בפרסים על מחקרו בתחומים אלה.

תאריך הוצאה לאור: 01/2021

380 עמודים

תאור הקורס

מבוא למדיה חדשים

ספרים נוספים בנושא לפתיחת הרשימה

העגלה שלי

העגלה שלי
העגלה ריקה