למדא - חנות הספרים של האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה
יחסי ציבור - אסטרטגיה וטקטיקה
מספר קטלוגי
10763-001-4
תחום: מדעי החברה
 

יחסי ציבור - אסטרטגיה וטקטיקה

כותבים:

יחסי ציבור תופסים מקום מרכזי בכל עשייה - כלכלית, פוליטית וחברתית. בעידן המודרני אין כמעט ארגון, בעולם ובישראל, שאינו מסתייע בשירותיהם של אנשי הציבור (יחצנים) כדי לבנות את תדמיתו ולטפח את קשריו עם קהלי היעד שלו.

ההתפתחות המואצת וההתמקצעות של תחום יחסי הציבור מוצאות את ביטויין, בין השאר, גם בביקוש גובר ללימודים ברמה אקדמית ומקצועית גבוהה. ואכן, מאות אוניברסיטאות ומכללות בארה"ב ובאירופה מציעות כיום לימודים לתואר ראשון, שני ושלישי בתחום זה. גם בישראל תחום יחסי הציבור נלמד באוניברסיטאות ובמכללות, בקורסים עיוניים ובסדנאות מעשיות.

הספר יחסי ציבור: אסטרטגיה וטקטיקה, הראשון בסוגו בעברית, מתאר בהרחבה היבטים תיאורטיים ויישומים בעבודות יחסי הציבור. בין השאר נידונים בו ההיסטוריה של יחסי ציבור, אסטרטגיה וטקטיקה, יחסי ציבור ופוליטיקה, ניהול משברים, יחסי ציבור בעידן המקוון, ארגז הכלים של היחצן, מחקר והערכה ביחסי ציבור וסוגיות מגוונות בתחום התיאוריה והפרקטיקה.

שלושת הכותבים - פרופ' יחיאל לימור, ד"ר ברוך לשם וד"ר לאה מנדלזיס - משלבים ניסיון מעשי עשיר בתקשורת המונים וביחסי ציבור עם ניסיון אקדמי בהוראה ובמחקר.

668 עמודים

תאור הקורס

סדנה ביחסי ציבור

הסל שלי

הסל שלי
הסל ריק