טקסטים קאנוניים בחקר התקשורת: מקראה חלק א'
עורכים: תמר ליבס, אורנית קליין-שגריר
ספר זה מציע מבחר של שלושה עשר טקסטים, המהווים תשתית חיונית ללימודי תקשורת. על כתפיהם של החוקרים, שמהם הכול התחיל, נוכל לטפס כדי לראות מאין באנו ולהחליט לאן אנו הולכים. שלושה עשר המאמרים הם עמודי התווך של חמש אסכולות מרכזיות ללימודי תקשורת, שכל אחת מהן מזוהה עם האוניברסיטה שבה נולדה: שיקגו, שבה נטמעו המושגים "המון" ו"קהילה"; קולומביה, שהחלה בחקר האיום הטמון באמצעי תקשורת המונים וסיימה בגיבוש מונחי מפתח כגון "שכנוע", "זרימה דו-שלבית" ו"שימושים בתקשורת";
פרנקפורט, הנודעת כביתה של האסכולה הביקורתית בחקר התקשורת; טורונטו, המפורסמת בדטרמיניזם הטכנולוגי שלה; ומחקרי התרבות הבריטיים, שיעדם וייעודם הם השיבה לתרבות העממית האותנטית.
ספר זה המציג חמש אסכולות אלה, פונה אליכם, הסטודנטים לתקשורת, ואליכם המעוניינים להכיר מקרוב את סוד הקסם של מהפכת התקשורת האלקטרונית.
תאור הקורס 
קלאסיקה בחקר התקשורת: מבט מחודש
ספרים נוספים בנושא

- חברה, קהילות, יחסים: מבוא לחשיבה חברתית - כרך א 10161-201-8
- חברה, קהילות, יחסים: מבוא לחשיבה חברתית - כרך ב 10161-202-6
- תקשורת המונים: תקשורת בין-אישית ותקשורת המונים, אמצעי התקשורת המודפסים, קולנוע רדיו וטלוויזיה; כרך א 10408-001-5
- תקשורת המונים: השפעות של תקשורת המונים, הקהל של תקשורת המונים; כרך ב 10408-002-3
- תקשורת המונים: מוסד התקשורת - היבטים תיאורטיים, ארגוניים ותפקודיים; כרך ג 10408-003-1
- סוגיות מפתח בתיאוריית המדיה 10408-004-9
- מבוא לתקשורת המונים מאת דניס מקווייל (מהדורה שישית)
10408-508-9
- תקשורת: טכנולוגיה, חברה, תרבות: שידורי מלל ותמונה - טכנולוגיות רדיו וטלוויזיה; תיקשוב;
יח' 8-7 10439-007-5
- החברה הדיגיטלית - מדיה כטכנולוגיה 10439-509-0
- תקשורת כתרבות, כרך ג': מקראה 10532-503-9
- תקשורת כתרבות: מדיה כסביבת תרבות היומיום: עכשווי והיסטורי משתלבים; כרך א' (2013) 10532-514-6
- תקשורת כתרבות: מבט מבפנים על עולם התקשורת: מקום, זמן, מפיקים ותכנים; כרך ב' (2014) 10532-516-1