נושאים נבחרים בכלכלת מוצרי מידע
מספר קטלוגי
13030-506-3
תחום: מינהל עסקים
נושא: מינהל עסקים לתואר שני

נושאים נבחרים בכלכלת מוצרי מידע

כותבת:

איך להשיג קשב אפקטיבי של לקוחות, של עובדים ושל גורמים אחרים? איך משפיעות טכנולוגיות מידע ותקשורת מתקדמות על הכדאיות של מיקור-חוץ? מה צריך ארגון לעשות כדי שהשקעותיו במערכות מידע ובמוצרי מידע יהיו כדאיות מהבחינה הכלכלית, ואולי גם יעניקו לו יתרון תחרותי לטווח קצר או ארוך? האם כדאי לארגון ליישם מערכות מידע בין-ארגוניות, עם מי ואיך? שאלות אלו ואחרות נידונות בספר זה, המיועד לאנשי עסקים, ליזמים של מוצרי מידע, למנהלים ולעובדים המחפשים דרכים להשביח את ערכם של ארגונים באמצעות מוצרי מידע.

הספר אינו מחייב ידע מוקדם בכלכלה או היכרות עם טכנולוגיות מידע או מוצרי מידע, אבל מניח שלקורא יש רקע מעשי או אקדמי במינהל עסקים.

תאור הקורס

כלכלת מוצרי מידע

ספרים נוספים בנושא לפתיחת הרשימה

הסל שלי

הסל שלי
הסל ריק