התנהגות צרכנים: החלטות קניה II (מהדורה שנייה)
מספר קטלוגי
10455-202-1
תחום: מדעי החברה
נושא: ניהול

התנהגות צרכנים: החלטות קניה II (מהדורה שנייה)

כותבת:

סקירת תיאוריות בסיסיות להסבר התנהגות הצרכן תוך כדי הדגשת המשמעות שיש להן להבנת ניהול השיווק. ניסיון להבין את תהליכי קבלת ההחלטות של הצרכן בקנייה ובצריכה, וכן לעמוד על השפעות הסביבה על התנהגותו הצרכנית.

323 עמודים

תאור הקורס

התנהגות צרכנים

ספרים נוספים בנושא לפתיחת הרשימה

הסל שלי

הסל שלי
הסל ריק