למדא - חנות הספרים של האוניברסיטה הפתוחה
האוניברסיטה הפתוחה

חיפושים נפוצים

החברה הדיגיטלית - מדיה כטכנולוגיה
מספר קטלוגי
10439-509-0
תחום: מדעי החברה
נושא: תקשורת, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה

החברה הדיגיטלית - מדיה כטכנולוגיה

כותב:

כיצד פעולות חברתיות יומיומיות כמו קניות ,מפגשים רומנטיים או צריכת חדשות משתנות כאשר הן עוברות תיווך של המדיה ?האם מדיה חדשים רק הופכים את התרבות והפוליטיקה לדיגיטליות ,או שהם משנים את עצם המשמעות והאופי שלהן ?האם טכנולוגיות תקשורת מעצבות את חיינו או שמא אנחנו מעצבים אותן? החברה הדיגיטלית מציע תשובות לשאלות אלה וכלים תיאורטיים לניתוח הזיקה שבין טכנולוגיה ובין החבר ,ומבהיר את ההבדלים בין תקשורת בכלל לתקשורת דיגיטלית בפרט .

הספר מגולל את סיפורה של התרבות המודרנית באמצעות דיון בהיסטוריה של האינטרנט ושל מושגים מרכזיים בתחום כמו מדיה חדשים ,דטרמיניזם טכנולוגי וכלכלת רשת ,ומתאר את המבנה והדינמיקה המאפיינים את המנגנונים המרכזיים של הכלכלה ,הפוליטיקה, התרבות והפרט בחברה הדיגיטלית כיום.

פרופ 'ערן פישר הוא ראש המחלקה לסוציולוגיה ,למדע המדינה ולתקשורת באוניברסיטה הפתוחה .הוא חוקר את הזיקה בין טכנולוגיה לחברה ומתמקד במדיה דיגיטליים ,עבודה וקפיטליזם ,כלכלה פוליטית של האינטרנט ואלגוריתמים ונתוני עתק .פרופ' פישר הוא גם מחברם של ספרים נוספים: ,Media and New Capitalism in the Digital Age (Palgrave, 2010) שהתפרסם בעברית בשם קפיטליזם בעידן התקשורת הדיגיטלית )רסלינג ,2011 ,(וכן .(Routlegde 2021) Algorithms and Subjectivity

תאריך הוצאה לאור: 06/22

481 עמודים

* טעימת קריאה     

תאור הקורס

תקשורת: טכנולוגיה, חברה, תרבות

העגלה שלי

העגלה שלי
העגלה ריקה