ניהול הפרסום: החלטות מסר וגישות יצירתיות; החלטות מדיה; מדידת השפעת הפרסום; כרך ב'
מספר קטלוגי
10344-004-6
תחום: מדעי החברה
נושא: ניהול

ניהול הפרסום: החלטות מסר וגישות יצירתיות; החלטות מדיה; מדידת השפעת הפרסום; כרך ב'

כותבים:

הקניית מושגי יסוד בתקשורת שיווקית בכלל ובאסטרטגיה פרסומית בפרט. הדיון מתמקד במרכיבי המערכת התקשורתית ובהשפעתם על הצרכן, באסטרטגיות פרסום, בטקטיקות יצירתיות ובשיטות מחקר.

תאור הקורס

ניהול הפרסום

ספרים נוספים בנושא לפתיחת הרשימה

הסל שלי

הסל שלי
הסל ריק