ניהול השיווק - המהדורה הישראלית ( 2012) כרך ב'
מספר קטלוגי
10281-204-7
תחום: מדעי החברה
נושא: ניהול

ניהול השיווק - המהדורה הישראלית ( 2012) כרך ב'

כותבים:

הפרסומאי הנודע דיוויד אוגילווי טען כי "מאחורי כל מותג מצליח יש סיפור מחקר מעניין". ואמנם אין דרך אחרת להבין תהליכים בשיווק בלי להיחשף לכלים אנליטיים שביסוד מדעי השיווק. ספר זה על שני כרכיו ובמהדורה חדשה, מציע לא רק טיפול מקיף בכל ההיבטים המרכזיים בשיווק, אלא גם מקנה כלי ניתוח לשיפור פעילויות שיווקיות. לשם כך הדיונים בספר מלווים במחקרים, בדוגמאות רבות מהארץ ומהעולם, בנתונים ובתרשימים רבים המסייעים בידי הלומדים ומקבלי ההחלטות לעצב תוכניות שיווק מיטביות.

הספר הוא שילוב נדיר של מומחיותם של שלושת הכותבים. פרופ' קוטלר מביא את ההיבט הניהולי הכללי וכן את השיווק הבין-לאומי. פרופ' הורניק מכוון את הדיון לשוק המקומי מתוך היכרות מעמיקה שלו.מומחיותו בסוגיות של התנהגות צרכנים ותקשורת שיווקית תורמת להבנת סוגי הקשרים בין המשווק ללקוח. תרומתו של פרופ' קלר בולטת בייחוד בתחום פעילותו המחקרית בהבנת תהליכי מיתוג. התוצר הוא ספר מעמיק המציע לסטודנטים, למנהלים ולחוקרים תיאור עדכני ומעמיק של דרכי ניהול ואסטרטגיות שיווק מתקדמות.

ההתקדמות העצומה בטכנולוגיות מידע, בטכנולוגיות דיגיטליות ובפעילות עתירת אינטרנט, הפכו את השיווק ממדע השכנוע בהקשר המסחרי, למדע של קשר הידודי דינמי בין הלקוחות למשווקים. אי לכך נוצר הצורך לעדכן את הקורא בהזדמנויות ובאתגרים החדשים הצומחים מהתחרות הגוברת, מהגלובליזציה ומהאינטרנט. נוסף על היותו ספר לימוד, הספר מעודד חשיבה יצירתית כדי לספק לקורא כלים לעיצוב תוכניות שיווק מקוריות. בתוך כך, יש בו שילוב של חשיבה עסקית-כלכלית עם ניתוח תהליכים דינמיים העשויים להוביל לחשיבה שיווקית מקורית אך יעילה.

456 עמודים

תאור הקורס

ניהול השיווק

ספרים נוספים בנושא לפתיחת הרשימה

הסל שלי

הסל שלי
הסל ריק