לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 36 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת קורסים לשלוחת רמת אביב - החלפה לחל"ד אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • תפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון הכולל ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • התפקיד כולל: מתן שירות ותפעול לוגיסטי מלא של קורסים בשלוחה משלב ההכנה לפתיחת קורס ועד להנפקת התעודה לסטודנט.
  • מתן שרות לסטודנטים ומרצים.
  • ביצוע ייעוצים ללקוחות פוטנציאליים.
  • מכירת קורסים למתעניינים.
מנהלת שלוחות תל אביב והכפר הירוק
  • יכולות אדמיניסטרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת מכירה ושכנוע.
  • אדיבות ושירות ברמה גבוהה.
  • יכולת עמידה מול קהל והופעה ייצוגית.
  • אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • כישורי מחשב מושלמים (אופיס).
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.
  • תואר ראשון*

- עבודה 5 ימים בשבוע עם נכונות לשעות נוספות על פי צורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות: כשלוש משמרות בשבוע משעה 12:00-20:30 וכשתי משמרות 9:00-17:30
- ימי שישי על פי צורך.
- תחילת עבודה מיידית.
- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
מלאה רמת אביב
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במחלקת חשבות מנהל/ת חשבונות סוג 2 ומעלה - למדור ספקים ותשלומים אדמיניסטרטיבי מינהל התכנון והכלכלה מלאה
  • השתלבות בצוות הנהלת החשבונות.
  • הנהלת חשבונות וביצוע רישומים מורכבים.
  • רישום חשבוניות של ספקים ואחרים.
  • ביצוע תשלומים לספקים וגורמים אחרים בארץ ובחו"ל.
  • דיווחים לרשויות המס.
  • הכנת דוחות נסיעה לחו"ל.
  • התאמות ספקים וניתוח כרטסות ופקודות יומן.
  • עבודה באקסל.
  • מענה טלפוני לספקים ולגורמים אחרים.
  • הנהלת חשבונות סוג 2 (לפחות).
  • ידע וניסיון מוכח של שנתיים לפחות בהנהלת חשבונות.
  • ניסיון עבודה בתחום הספקים - יתרון.
  • היכרות וניסיון עם מערכת ה - Oracle Applications) ERP) - יתרון.
  • מיומנות ושליטה ביישומי Office ו-Excel בפרט.
  • ראש גדול, סדר ארגון ואחריות.
  • יכולת עבודה תחת ריבוי משימות.
  • יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות וכושר ביטוי גבוה.

- נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

במוקד מכירות ארצי ללימודי תעודה אחראי/ת משמרת אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול המשמרת לעמידה ביעדי זמינות ויעילות.
  • ניהול המשמרת Online - אחריות על זמינות ועמידה ביעדי המוקד
  • ניהול הפסקות וטיפול בתקלות שוטפות במהלך המשמרת.
  • ניהול מדדי היעילות והזמינות: ניטור תדיר של מדדי הזמינות (אורכי שיחה, זמן מענה וכד'), תגבור המענה במצבי עומס ע"י בעלי תפקידים נוספים, או איזון משאבים בין משימות במוקד, דיווח למנהל המוקד והרמת "דגל אדום" במידת הצורך, הפקת דו"חות סיכום משמרת בתדירות יומית והעברתם למנהלים.
  • ניהול משמעתי של הנציגים במהלך המשמרת ודיווח ועדכון מנהל הצוות הרלוונטי.
  • הכנת סידור העבודה.
מנהל המוקד
  • היכרות מעמיקה עם עולם התוכן - יתרון.
  • ניסיון בניהול משמרת - יתרון.
  • נדרשת יכולת עבודה עצמאית, ראייה רוחבית ומערכתית, יחסי אנוש מצויינים.
  • יכולת הנעת עובדים, יכולת התמודדות במצבי לחץ, ויכולת ניתוח דוחות.

-נדרשת זמינות ל 2-3 משמרות ערב בשבוע בשעות 12:00-20:30
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מתאמ/ת תחום בינלאומיות ברשות המחקר אדמיניסטרטיבי רשות המחקר מלאה
  • טיפול בהסכמי שיתופי-פעולה בינמוסדיים כחלק מהמדיניות להעמיק את שיתופי הפעולה המחקריים עם מוסדות בחו"ל.
  • טיפול בנושאים הקשורים להעסקת כ"א בינלאומי: נהלים והנחיות כלליות, סוגי אשרות, הנחיות הנגזרות מ-Covid-19 וכיו"ב.
  • קשר עם רשויות המדינה ומל"ג/ות"ת בכל הנוגע לאישורים נדרשים לחוקרים וסטודנטים בינלאומיים לקראת הגעתם ארצה.
  • טיפול בהוצאת אשרות כניסה ויציאה מהארץ של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים, כולל נושאי אירוח לטווח הקצר והארוך.
  • טיפול בניידות של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים לאוניברסיטה הפתוחה במסגרת תכניות מחקר משותפות.
  • טיפול בפניות של חוקרים וסיוע בניידות שלהם ושל הסטודנטים במסגרת ארסמוס+, מארי-קירי וכו'.
  • קליטה וליווי של חוקרים וסטודנטים בינלאומיים בהגיעם ארצה.
  • אחריות על מלגות סטודנטים בינלאומיים.
  • הקמה ותחזוקה של אתר ייעודי.
  • טיפול בהעסקת עוזרי מחקר בחו"ל.
  • חבירה לפורום הבינלאומיות הבינאוניברסיטאי.
מנהלת רשות המחקר.
  • השכלה אקדמית: תואר ראשון - חובה, יתרון לתואר שני.
  • היכרות מוקדמת עם נושאים הקשורים בטיפול בנושאי העסקת כ"א בינלאומי - יתרון.
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות.
  • יכולת עבודה במקביל על מספר משימות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • עמידה בלוחות זמנים, אחריות, ארגון ודיוק בעבודה.
  • תקשורת בין אישית טובה מאד ותודעת שירות גבוהה.
  • ידע וניסיון בעבודה במחשב ושליטה בתוכנות Office, אינטרנט.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית.
  • היכרות עם עבודה מול הרשויות השונות - יתרון.
  • נסיון בטיפול במלגות ובסטודנטים בינלאומיים - יתרון.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת שיבוץ צוותי בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות
  • ניהול מאגר כ"א ושיבוץ עובדים לבחינות ולפעילויות במחלקה לרבות אנשי צוות ורכזים.
  • אחריות על מערך הדרכה, איסוף מידע ובקרה.
  • שיפור הידע המקצועי בקרב העובדים בבחינות.
  • ארגון ובניית לו"ז פעילויות שנתי/סמסטריאלי ותפעול פעילויות בהתאם.
  • ניהול, דיווח והזנה של תשלומים לעובדים בבחינות.
  • בקרת דוחות תשלומים.
  • משימות נוספות הקשורות בארגון בימי הבחינות.
מנהלת מדור כ"א - ארגון בחינות
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש ותקשורת בין-אישית טובים.
  • יכולת הובלת פרויקטים.
  • ניסיון בגיוס והדרכת עובדים- יתרון.
  • יכולת בניה ופיתוח תכניות עבודה.
  • ידע ונסיון בעבודה עם אקסל ויכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.

- יכולת לעבוד שעות נוספות.
- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
מלאה + שעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

באמצעות מערכת הזום האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה ונס ציונה.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • שליטה בשפה העברית.
  • עירנות.
  • אמינות - שמירה על טוהר הבחינות.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז/ת סטודנטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • ריכוז אדמיניסטרטיבי של מתעניינים וסטודנטים משלב ההתענינות ועד לסיום מסלול הלימודים.
  • קבלת קהל ומענה טלפוני לפניות מתעניינים וסטודנטים.
  • מתן מידע על אופן הלימודים באו"פ ומענה בנושאים מגוונים ובכללם נושאי ההרשמה.
  • תאום שיחות יעוץ ללימודים אקדמיים למתעניינים וסטודנטים.
  • ריכוז מידע ומעקב אדמיניסטרטיבי אחר קבוצות מובנות.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • קשר עם צוותי עבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • תפעול וסיוע בפרויקטים ייחודיים.
  • השתתפות בכנסים, תמיכה וליווי פעילות שיווקית.
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון*
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה, לצד יוזמה ומחשבה יצירתית.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה- office .

- * לעובדי/ות האו"פ שאינם/ן עומדים/ות בכלל זה, תינתן האפשרות להתמודד למשרה תחת ההתחייבות להשלמת התואר תוך זמן קצוב.
- התפקיד דורש ניידות בין מרכזי הלימוד לפי הצורך.
- תחילת העסקה- מיידי.
- נדרשת זמינות לעבודה במשמרות בוקר, ערב וימי שישי לסרוגין.
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות למוקד היחידה לקידום עובדי הוראה אדמיניסטרטיבי היחידה לקידום עובדי הוראה חלקי
  • מענה טלפוני שוטף ומתן שירות לפונים, שיחות שיווק.
  • חזרה למתעניינים מהגולד, מהמייל ומשיחות ה- CALLBACK.
  • אישור נרשמים ברישום המקוון.
  • רישום לקורסים, לימי עיון ולתכניות השונות ובדיקת נתוני לומדים.
  • עבודה מול המרשם - טיפול בבעיות הרשמה, טיפול בגבייה.
  • הוצאת רשימות נרשמים ונוכחות.
  • שליחת מיילים ללומדים.
מנהלת מוקד קידום עובדי הוראה
  • יחסי אנוש טובים, שירותיות, מענה טלפוני סבלני ויעיל.
  • בעל/ת אורינטציה שיווקית.
  • ראש גדול, מוסר עבודה גבוה ומוטיבציה גבוהה.
  • קליטה מהירה, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
  • עבודה מול יעדים מוגדרים.
  • עבודה בצוות.

- נדרשת גמישות בשעות העבודה במשמרות הבאות: ימי ראשון ושני- 08:45-13:15; יום שלישי-חופש; ימי רביעי וחמישי - 13:15-16:30.
חלקי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

האוניברסיטה הפתוחה מגייסת משגיחים.ות לבחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות חלקי
  • אנו מזמינים אותך להיות חלק מצוות המשגיחים.ות בימי הבחינות של האוניברסיטה הפתוחה.
  • העבודה במרכזי הבחינה באיזורים הבאים: פתח תקווה, ת"א, ר"ג, ראשל"צ, ירושלים, חיפה, נס ציונה, מודיעין, לוד, חדרה, כפר סבא, עפולה, באר שבע.
  • שעות העבודה הן: 15:00- 19:45
  • התשלום שעתי ובתוספת תשלום עבור נסיעות.
  • 12 שנות לימוד לפחות.
  • דובר/ת עברית על בוריה.
  • בעל/ת יכולת הבעה בע"פ ובכתב.
  • נעים/ת הליכות.
  • ללא עבר פלילי.

- לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם מדור משגיחים:
- טלפון מדור משגיחים 09-7780658.
- שעות הפניות הן: בימים א' ו - ד' בין השעות 9:00-12:00 , ביום ג' בין השעות 13:00-15:00
- ניתן לפנות גם באמצעות מייל לכתובת הדוא"ל הבאה: mashgihim@openu.ac.il
- המודעה מיועדת לגברים ולנשים.
חלקי כל הארץ
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.