לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 38 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
מנהל/ת בית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל ניהולי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ניהול בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל על כל רבדיו: ניהול הידע והתוכן של בית הספר, ניהול הוראה, ניהול תקציב, קידום מוצרים ובנייה וניהול של אסטרטגיית בית הספר לטווח הקצר והארוך.
  • בניית חזון בית הספר וראייה ארוכת טווח.
  • שליטה בעולם התוכן המקצועי והכרת תחומי המדיה, התקשורת והדיגיטל.
  • פיתוח מותג בית הספר, שותפות בבניית תכנית עסקית ויישומה בפועל.
  • ניהול המותג ברמה הפדגוגית, התפעולית, האסטרטגית והשיווקית.
  • גיוס ואישור מרצים, בניית מאגר מרצים וטיפוחם, שיבוצי מרצים ובקרת איכות ההוראה.
  • בניית תכנים, פיתוח מוצרים חדשים, שדרוג מוצרים קיימים, כתיבת תכניות לימוד, יישום והטמעה של שיטות וצורות לימוד במגוון פעילויות בית הספר.
  • ביצוע משובים ותצפיות.
  • פיתוח פעילויות בית הספר במגזרים העסקיים והמוסדיים.
  • קיום שיתופי פעולה אסטרטגיים, קידום בנייה וליווי יוזמות הקשורות לבית הספר.
  • ניהול אנשי תוכן, מרצים ורכזים.
מנהל מערך לימודי תעודה
  • ניסיון מוכח בניהול במשך 5 שנים בארגונים גדולים או במוסדות לימוד.
  • ניסיון והיכרות עם עולמות התקשורת, המדיה והדיגיטל.
  • היכרות וידע בתחומי הלימוד המועברים בבית הספר: עיצוב גרפי, עריכה, שיווק דיגיטלי, תסריטאות, בימוי, משחקי מחשב.
  • רקע וידע פדגוגי.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים.
  • יכולת לניהול משא ומתן.
  • יכולת ארגונית וכושר ביצוע.
  • מנהיגות והובלה.
  • תואר אקדמי - חובה.
  • נסיון בהוראת מבוגרים.

- נכונות לשעות עבודה מאומצות וגמישות לשינויים.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש.ת תחום מדור נגישות אדמיניסטרטיבי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • ראש.ת תחום נגישות נדרש.ת לרכז ולמקד ידע פנים ארגוני וחוץ ארגוני בתחום הנגישות, ליזום תהליכים המתבססים על הכרות מעמיקה של החוק ותקנותיו ושל הסדרי נגישות בארגונים ובמוסדות אקדמיים. על ראש.ת התחום להיות קשוב.ה לזולת, לחתור לשיוויון זכויות, לשאוף לראייה מערכתית כוללת ולהשתלב בצוות בינתחומי
  • מרכיבי התפקיד:
  • מיפוי פערים ובקרה על הסדרי הנגישות הקיימים באוניברסיטה, הידוק נוהלי מתן התאמות נגישות במפגשי ההנחייה ובבחינות, ליווי והדרכה של רכזת הנגישות בטיפול השוטף בפניות לנגישות.
  • בניית תהליכי סיוע לסטודנטים מול משרדים ממשלתיים בהקשר למיצוי זכויות בהשכלה הגבוהה.
  • בחינה מתמדת של נושא הנגישות הדיגיטלית, השתתפות בפורום פנים ארגוני תוך העברת ידע מקצועי על צורכי הסטודנטים ופתרונות בראייה מערכתית.
  • העלאת המודעות וקידום נושאי הנגישות בקרב הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלי, ובכלל זה הדרכות/סדנאות הנדרשות לעובדי שירות על פי חוק, עריכת סקרי נגישות, מתן מידע בנושאי חקיקה ותקנות.
  • ייצוג האוניברסיטה בפורומים העוסקים בנושא נגישות. קידום ימי עיון וימי אוריינטציה, הסברה והשתתפות בתהליכי קביעת נהלים ושמירה על מוניטין הארגון בתחום.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר ראשון לפחות בתחום טיפולי רלוונטי , תואר שני מהווה יתרון
  • בוגר.ת קורס "מורשי נגישות השירות" ובעל תעודה מטעם משרד העבודה
  • היכרות מעמיקה עם החוק והתקנות בהקשר לנגישות השירות והמידע ויישומם במוסדות ציבוריים
  • נסיון מוכח בתחום ניהול נגישות במוסד ציבורי. עבודה במוסד אקדמי מהווה יתרון
  • אוריינטציה טכנולוגית והתמצאות בטכנולוגיה מסייעת
  • התמצאות במאגרי מידע מקוונים בתחום
  • יכולת טובה להדרכה והנעת תהליכים
  • יכולת בינאישית מעולה ועבודה מוכחת בצוות
  • התפקיד דורש נכונות ומסוגלות להתמודד עם ריבוי משימות ויכולת לעבוד באופן עצמאי
כניסה מיידית לתפקיד מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למחלקת העסקה וגיוס אחראי.ת גיוס וניוד עובדים אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • אחריות על ניהול תהליכי הגיוס וניוד עובדים למגוון משרות מנהליות, משלב קבלת האישורים לגיוס.
  • התפקיד כולל בניית תיאור התפקיד מול מנהלים מגייסים, פרסום משרות, סינון ומיון של קורות חיים, ביצוע ראיונות עומק טלפונים ופרונטליים, לווי מנהלים, קשר מול מועמדים וחברות השמה/כ"א, תיעוד וסגירת תהליכים, עדכונים במערכות ממוחשבות.
  • ביצוע תהליכי אבחון, כולל ראיונות עומק ומשימות מקצועיות.
  • כתיבת חוות דעת אבחוניות.
  • עבודה בצמוד למנהלים מגייסים, כולל ייעוץ והכוונה למנהלים בתהליך קבלת החלטות בתחום הגיוס.
  • איתור מקורות גיוס נוספים לתהליכי הגיוס החיצוניים.
  • עבודה בצוות ומעורבות בעבודת המחלקה.
  • התפקיד כולל עבודה תחת לחץ ובלוחות זמנים צפופים.
מנהלת מחלקת העסקת עובדים וגיוס
  • תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון.
  • נסיון מוכח של לפחות 3-5 שנים כרכז/ת גיוס למגוון תפקידים, בארגון גדול, כולל ליווי מנהלים בתהליך הגיוס מקצה לקצה, ביצוע ראיונות עומק פרונטליים וכתיבת אבחונים והמלצות.
  • היכרות עם עולם דיני העבודה - חובה.
  • יכולת עבודה תחת לחץ.
  • מיומנויות מיחשוב גבוהות, שליטה מלאה ביישומי אופיס, אקסל - ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות ייעוץ ותקשורת גבוהים.
  • יכולת הנעת תהליכים.
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ - חובה.

- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

ראש/ת תחום יחסי עבודה אדמיניסטרטיבי מינהל משאבי אנוש מלאה
  • ליווי וסיוע לצוותי מש"א ולמנהלים בנושאים הקשורים להסכמי העבודה, ליישום חוקי העבודה, ליחסי העבודה באו"פ ולנושאים העולים במסגרת תהליכי העבודה השונים.
  • כתיבת תהליכי העבודה והמדיניות הקיימת בנושאי משאבי אנוש.
  • ריכוז הידע באו"פ באשר להסכמים הקיבוציים השונים באוניברסיטאות, במכללות ובשירות המדינה.
  • סיוע במכרזים מול ספקים שונים בתחום מש"א- חברות ביטוח, יועצים פנסיונים וכד'.
  • הובלת פרויקטים שונים במשאבי אנוש.
סמנכ"לית משאבי אנוש
  • תואר אקדמי-חובה
  • ניסיון משמעותי בעבודה דומה ובתחום יחסי עבודה - חובה
  • היכרות טובה עם עולם יחסי עבודה והסכמים קיבוציים שונים במשק- חובה
  • יכולת הובלה עצמאית של נושאים שונים
  • תודעת שירות ותקשורת בינאישית טובה מאוד
  • ניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים
  • יכולת עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עובד צוות מרכז הדפוס הדיגיטלי תפעול מינהל הלוגיסטיקה מלאה
  • התפקיד כולל עבודה בצוות, הפעלת מכונות דפוס דיגיטליות תעשיתיות ש/ל וצבע והפעלת ציוד גימור של מכונת כריכה בדבק חם וגיליוטינה.
  • הפעלת מערכת אורקל לניהול הדפוס, סריקות ועבודה על קבצים בתוכנות שונות הכוללות עבודה עם תוכנה במידע משתנה.
  • מתן שירות אישי ומקצועי בעולם הדפוס לכלל עובדי המחלקות ומרכזי הלימוד של האו"פ.
מנהל מרכז הדפוס הדיגיטלי
  • נכונות להשקעה ולמידה רבה של תהליכי העבודה והדפוס
  • יכולת עבודה בסביבת עבודה טכנולוגית ומחשובית: שליטה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל - רמה גבוהה.
  • דרישות המהוות יתרון:
  • נסיון בדפוס דיגיטלי
  • לבעלי נסיון בהדפסת עבודות עם תוכנות במידע משתנה
  • Acrobat Pro- רמה גבוהה
  • נסיון בעבודה על אורקל או מערכות אחרות
עבודה במשרה מלאה. שעות עבודה 08:00-16:30
העבודה כרוכה לעיתים בעבודה פיזית וסביבת ייצור

נדרשת זמינות לכניסה מיידית לתפקיד
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

למדור הפעלה - מחלקת משו"ב איש/אשת צוות הפעלה טכנולוגי מינהל המחשוב משרה מלאה
  • טיפול בחשבונות רשת ותיבות דואר בסביבת Active Directory, Exchange, ומערכות פנימיות נוספות.
  • טיפול בהרשאות במערכות המחשוב.
  • טיפול בגיבויים ובשחזורים.
  • יצירת חבילות הפצה לתוכנות צד שלישי, ניהול וניטור עדכוני אבטחה, שדרוג מ"ה באמצעות מערכת SCCM.
  • ניהול GP
  • תמיכה בהתחברות מרחוק לרשת האו"פ, בטכנולוגיית Netscaler, Citrix.
  • מתן תמיכה לעובדים, ובכללם מנחים, סטודנטים וספקים חיצוניים במסגרת תורנויות במוקד משו"ב, בכל תחומי הידע עליהם אחראי המוקד.
  • עבודה בשיתוף עם כלל מחלקות מינהל המחשוב.
מנהלת מדור הפעלה במינהל המחשוב
  • ניסיון מעשי בעבודה ב: Windows Workstation/Server; Active Directory; Microsoft Exchange; System Center Configuration Manager; EMC Networker; Powershell
  • היכרות מעמיקה עם תוכנות Office.
  • MCSE - יתרון.
  • יכולת טכנולוגית גבוהה.
  • יכולת לימוד גבוהה.
  • תודעה שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות, יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת לתפקד בתנאי לחץ.
  • אנגלית ברמה טובה.

- התפקיד כולל תורנויות ושעות עבודה גמישות בהתאם לצרכי מינהל המיחשוב: אחת לשבועיים/שלושה משמרת עד 19:00 בערב, ופעם בשלושה חודשים משמרת שישי בוקר בין השעות 08:00-12:00.

משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

המחלקה להוראה וללמידה מדריך/ה למיומנויות למידה דובר/ת ערבית, במרכז הלימוד בואדי ערה מקצועי דיקנט הלימודים האקדמיים מלאה
  • העברת הדרכות אישיות במיומנויות למידה לסטודנטים/יות.
  • העברת סדנאות במיומנויות למידה.
  • השתתפות בבנית תוכניות הדרכה במידת הצורך.
  • ראש/ת צוות הדרכה.
  • סיוע בהכשרת מנחים/ות להוראת סטודנטים/יות מהחברה הערבית.
מנהלת המדור לפיתוח כישורי למידה
  • בעל/ת תואר שני.
  • ניסיון בהוראה אקדמית - חובה, הנחייה באו"פ - יתרון.
  • דובר/ת ערבית - חובה.
  • יחסי אנוש טובים ויכולת טובה לעבודה בצוות.
  • בעל/ת כישורי הוראה טובים.

- מקום העבודה: קמפוס ואדי ערה (גבעת חביבה).
- ההכשרה לתפקיד תיעשה במסגרת המדור לפיתוח כישורי למידה.
- מועד תחילת עבודה- מיידי.
מלאה צפון
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מחלקת שכר ומערכות מידע HR חשב/ת שכר לענייני פנסיה ופיצויים מקצועי מינהל משאבי אנוש מלאה , שעות נוספות במידת הצורך
  • טיפול כולל בתנאים הסוציאליים לכל סגלי העובדים באוניברסיטה, לדוגמא: צרוף, ניוד, שינויים רגלוטוריים ו/או הסכמיים
  • עבודה מול גורם מתפעל (חילן פנסיה), מנהלי הסדרים וחברות ביטוח
  • אחריות מקצועית על תחום פנסיה ופיצויים
  • שיפור תהליכי עבודה קיימים ובניית תהליכי עבודה חדשים
  • הזנת נתונים למערכת החילן
  • עבודה תחת לוחות זמנים צפופים
מנהלת מחלקת מערכות מידע ושכר
  • תעודת חשב/ת שכר- חובה
  • ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בטיפול בתחומי פנסיה בארגון גדול
  • נסיון מקצועי בתפעול ועבודה מול חילן ויצרנים
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשוב ובפרט אקסל מורכב - יתרון
  • ניסיון מקצועי בעבודה על מערכת חילן, 3 שנים לפחות - יתרון
  • ידע וניסיון בהסכמים קיבוציים - יתרון
  • ניסיון והבנה מעמיקה בטיפול בסיומי העסקה (ט.161, ופיצויים)
  • יכולת עבודה בצוות
  • אוריינטציה מחשובית גבוהה וחשיבה אנליטית
  • יכולת להתמודד עם לחצים בעבודה
  • אמינות, דייקנות, סדר וארגון
כניסה לתפקיד מיידית מלאה , שעות נוספות במידת הצורך רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועץ/ת לימודים אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • ביצוע ייעוץ, ליווי ומתן שירות למתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • אחריות כוללת על ביצוע וקיום יעוץ והכוונה ללימודים שמתקיימים בשלוחת הכפר הירוק, בתחומים מגוונים תחת לימודי תעודה.
  • אחריות על ביצוע הרשמות לקורסים השונים שפועלים בכפר הירוק.
  • עבודה תחת יעדים של קיום פגישות, אחוזי המרה והרשמות.
  • ניהול יומן פגישות וקיום פגישות ייעוץ איכותיות ומקצועיות.
  • הדרכה והכוונה של לקוחות פוטנציאליים בעולם הלימודים.
  • עבודה בשיתוף מחלקות פנימיות באו"פ (מוקד, מרשם, תפעול, מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס).
  • עבודה מול לקוחות עסקיים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
מנהלת שלוחת הכפר הירוק
  • תואר ראשון - יתרון.
  • ניסיון במכירות - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • ניסיון בתחום הלימודים/ הדרכה - יתרון.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית, יכולת מכירה ושכנוע, אדיבות, יכולת עמידה מול קהל, אסרטיביות, ראש גדול, סבלנות, אחריות, חריצות ויכולת למידה מהירה.
  • שליטה מלאה ביישומי האופיס - חובה.
  • יכולת ביטוי גבוהה בעברית, אנגלית - יתרון.

- משרה מלאה במשמרות, 5 ימים בשבוע, ימי שישי בהתאם לצורך.
- זמינות לעבודה במשמרות ערב - חובה.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל/ת לשכת הנשיאה אדמיניסטרטיבי הנהלת האו"פ - לשכת הנשיאה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
  • אחריות על לשכת הנשיאה
  • ריכוז פעילויות הנשיאה
  • ריכוז פעילויות רשויות האוניברסיטה הפתוחה: מועצת האו"פ, ועד מנהל, פורום הנהלה
  • ניהול הפעילות האדמיניסטרטיבית בלשכה כולל תכניות עבודה, תקציב, ארכיב, הכנת חומרים לישיבות, סיכום ישיבות, אחריות על מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים
  • עבודה מול גורמים בכירים מחוץ לאו"פ
  • יצירת סביבת עבודה שרותית לצד מקצועיות ויעילות
נשיאת האוניברסיטה הפתוחה
  • השכלה אקדמית
  • נסיון ויכולת בעבודה מול גורמים בכירים
  • ניסיון קודם בניהול לשכה למעלה מ- 3 שנים - חובה
  • יכולת עבודה בעצימות גבוהה ובאופן עצמאי על מספר רב של משימות בתחומים שונים ובמקביל
  • כושר ביטוי מעולה, בכתב ובעל פה - בעברית ובאנגלית
  • אורינטציה טכנולוגית - שליטה גבוהה בבניית מצגות, באקסל ושאר יישומי office
  • יכולת הנעת תהליכים וביצוע בקרה ומעקב
  • ראייה אינטגרטיבית
  • תודעת שירות גבוהה
  • יכולת הבחנה בין עיקר לטפל
  • סדר ארגון ודיוק בעבודה
  • דיסקרטיות
נדרשת כניסה מיידית לתפקיד מלאה עם נכונות לשעות נוספות רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.