לדלג על תפריט ראשי

נמצאו 45 משרות

הצעות עבודה

משרה תחום מחלקה היקף משרה לשליחת קו"ח תיאור התפקיד כפיפות ל כישורים נדרשים הערות קישורים היקף משרה האוניברסיטה הפתוחה ב מועד אחרון להגשת מועמדות
רכז/ת למרכזי הלימוד בכפר הירוק תפעול המחלקה לניהול מפגשי הלימוד מלאה
  • הכנת כיתות למפגשי הנחיה.
  • מתן שרות לסטודנטים ומנחים.
  • סיוע לצוות הבחינות בעת קיום בחינות במרכזי הלימוד.
  • מתן פתרונות לבעיות בשטח.
  • עבודה מול היחידות השונות באו"פ/מ"ל.
  • יכולת תפעולית גבוהה.
  • אורינטציה טכנולוגית.
  • תודעת שרות גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות.
  • גמישות מחשבתית במתן פתרונות לבעיות שעולות בשטח.
  • חריצות וזריזות.
  • יכולת ארגון - סדר ושיטתיות בעבודה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ.

- תחילת עבודה - מיידית.
- נדרשת זמינות ל-5 ימי עבודה בשבוע, ימים א-ה בין השעות 07:00-14:00, בנוסף פעמיים בחודש ימי שישי.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה זמנית החלפה לחל"ד רכז/ת קורסים לבית הספר "חשיפה" לאמנויות התקשורת והדיגיטל אדמיניסטרטיבי מערך לימודי החוץ של האו"פ מלאה
  • אחריות כוללת על התפעול הלוגיסטי, החל משלב המתעניינים ועד לשלב הסופי של תום הקורס והנפקת תעודות לזכאים.
  • עבודה הן מול מחלקות פנימיות באו"פ (כספים, מרשם, מחלקת מתקני לימוד, רכזי השלוחות, מנהלי ביה"ס) והן מול מתעניינים, סטודנטים ומרצים.
  • התפקיד כולל היבטים מכירתיים, שירותיים ותפעוליים.
  • נסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • נדרשת אוריינטציה שיווקית ותפעולית.
  • שליטה ביישומי האופיס, בדגש על אקסל.
  • יכולת כתיבה וניסוח גבוהה, כמו גם יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
  • שירותיות, יכולת עמידה מול קהל ואסרטיביות.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
  • יכולת עבודה בלחץ, ויכולת למידה מהירה.

- נכונות לשעות נוספות ע"פ הצורך.
- העבודה במשמרות בשעות הבאות:
משמרת בוקר: 09:00-17:30
משמרת ערב: 12:00-20:30
- תחילת עבודה מיידית.
מלאה הכפר הירוק
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

עורך/ת מכרזים מקצועי מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש משרה מלאה
  • אחריות על ניהול מכרזים של האוניברסיטה הפתוחה בתחומים שונים ומגוונים.
  • הנעת הליך מכרזים מול הגורמים המקצועיים.
  • כתיבת מכרזים ומפרטים.
  • ניהול וליווי הליכי המכרז, לרבות הובלת סיורי מציעים, ריכוז הליך מענה לשאלות הבהרה, פתיחת מעטפות, בדיקת מסמכי המציעים, כתיבת פרוטוקולים, הדרכה וליווי גורמי מקצוע בהליכי קביעת איכות של מציעים במכרז.
  • הכנת מסמכים כמצע לדיון בוועדות מכרזים והצגתם בפני הוועדה.
  • ממשקי עבודה עם גורמים בכירים ובארגון ועבודה שוטפת מול הלשכה המשפטית.
מנהלת מדור מכרזים
  • תואר ראשון - חובה, עדיפות בתחומים רלוונטיים כגון משפטים, כלכלה, תעשיה וניהול, מינהל עסקים.
  • בעל/ת רשיון עריכת דין בישראל - יתרון.
  • ותק של שנתיים לפחות בכתיבת מכרזים וניהולם בגופים הכפופים לחוק חובת המכרזים - יתרון משמעותי.
  • יצירתיות ובעל/ת ראייה רוחבית.
  • נסיון בקידום פרויקטים רוחביים ו/או מכרזים גדולים, תוך הבנת צרכי הארגון.
  • יכולת גבוהה להנעת שותפים בתהליך.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בלחץ תוך עמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה במערכות ממוחשבות Excel ו - Word.
משרה מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין אקדמי סגל בכיר המחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה
  • למחלקה לחינוך ולפסיכולוגיה דרוש/ה חבר/ת סגל אקדמי בכיר בחינוך בכל דרגה - ממרצה ועד פרופסור מן המניין.
  • תואר שלישי עם התמחות במינהל, מנהיגות ו/או מדיניות בחינוך.
  • השתלמות בתר-דוקטורט - יתרון.
  • פוטנציאל מחקרי מוכח ברמה בינלאומית.
  • יכולת כתיבה דידקטית בעברית.
  • יכולת פיתוח ועדכון של קורסים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה, בעיקר על ידי כתיבת ספרי לימוד ופיתוח חומר פדגוגי מקוון
  • ניסיון בהנחיית עבודות מחקר לתארים מתקדמים - יתרון.

- נא לשלוח לכתובת המייל Education@openu.ac.il
1. קורות חיים- הגשת קובץ ע"פ הנחיות המוסד, תבנית עם הנחיות בקישור https://bit.ly/3Mrz2xg
2. מכתב פניה הכולל את תיאור התרומה הפוטנציאלית של המועמד/ת לתכנית הלימודים בחינוך באוניברסיטה הפתוחה.
3. ביוגרפיה אקדמית, הכוללת תכניות למחקר עתידי.
4. שלושה מכתבי המלצה שיישלחו על-ידי הממליצים/ות ישירות לכתובת זו.
- לפרטים נוספים ניתן לעיין בדף הבית של המחלקה בכתובת:
https://academic.openu.ac.il/education_psychology/Pages/default.aspx רעננה 01/01/2023
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

לסמסטר 2023א מנחים/ות לקורס 20554: "תכנות מתקדם בשפת Java" אקדמי - הנחיה המחלקה למתמטיקה ולמדעי המחשב
  • הנחיית מפגשי הנחיה, כולל שעתיים תרגול אחרי כל מפגש.
  • בדיקת מטלות.
  • תמיכה אקדמית בסטודנטים/יות (בשעת הנחייה טלפונית, במייל ובאתר הקורס).
  • תואר שני, במדעי המחשב - יתרון.
  • בקיאות בתכני הקורס.
  • ניסיון בהוראה.

- ההנחיה מתייחסת עבור קבוצה מוגברת בהנחיה פרונטאלית בערד - 13 מפגשים בימי ראשון בין השעות 10:00-12:30.
- ההעסקה מותנית בפתיחת קבוצות הלימוד.
- קליטת המועמד/ת תהיה מותנית בבדיקת כשירות אקדמית.
- קו"ח יש לשלוח לתמר בניה, מרכזת ההוראה בקורס, בדוא"ל tamar@openu.ac.il עד ה - 25.08.2022

https://www.openu.ac.il/courses/20554.htm דרום 25/08/2022
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

רכז.ת פרויקטים לקמפוס באר שבע ומרחב דרום אדמיניסטרטיבי קמפוס באר שבע 50%
  • גיבוש וליווי קבוצות לימוד וסטודנטים במרחב דרום.
  • השתתפות בכנסים, וריכוז פעילות בתחום השיווק והפרסום מול מקומות עבודה ואוכלוסיות יעד חדשות ומגוונות.
  • תפעול וליווי של פרויקטים ומשימות מיוחדות במרחב דרום.
  • תאום וביצוע פעילויות ומשימות משותפות של צוות הקמפוס מול מרכזי לימוד וקבוצות במרחב דרום.
  • פיתוח קשרי עבודה ושיתוף פעולה בעבודה בקהילה, כדוגמת מרכזי צעירים, עיריות ומועצות מקומיות במרחב דרום.
  • ממשקי עבודה מול מחלקות באו"פ.
  • שיתופי פעולה מול מחלקות אקדמיות ומנהליות וכן מול גורמי חוץ .
מנהלת קמפוס באר שבע
  • תואר ראשון - חובה.
  • ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה.
  • תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה אל מול קהל.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • אוריינטציה שיווקית.
  • מחשבה יצירתית ויוזמה לפרויקטים מגוונים.
  • יסודיות, דייקנות ויכולת ארגון.
  • יכולת עמידה במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
  • שליטה מלאה בתוכנות ה - Office.

- גמישות לעבודה בשעות הערב .
50% באר שבע
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

יועצ.ת לקויות למידה למרכז אית"ן (אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות) מקצועי מרכז אית"ן- אבחון, ייעוץ, תמיכה ונגישות מלאה
  • מרכז אית"ן מלווה סטודנטים.יות עם לקויות למידה/הפרעות קשב וריכוז וסטודנטים.יות עם מוגבלויות (פיזיות, חושיות ונפשיות) הלומדים במסלולי הלימוד האקדמיים.
  • התפקיד דורש יכולת השתלבות בצוות בינתחומי, תודעת שירות גבוהה ויכולת לעבוד עם אוכלוסיות מורכבות ומגוונות. במסגרת התפקיד:
  • בירור קשיים והכוונה לגבי סוג אבחון נדרש.
  • ניתוח וסיכום של דו"חות אבחון ומסמכים רפואיים.
  • ייעוץ והבהרת ממצאי אבחון והשלכותיהם ללימודים אקדמיים.
  • בניית תכנית סיוע הכוללת מערך תמיכה בלמידה והתאמת תנאי היבחנות.
  • הכוונה וסיוע במצבי משבר לימודיים.
  • שיתוף פעולה עם הסגל האקדמי והמנהלי בארגון.
מנהלת מרכז אית"ן
  • תואר שני בלקויות למידה/פסיכולוגיה חינוכית.
  • שליטה גבוהה בניתוח אבחונים.
  • בקיאות בתחום ונסיון בעבודה עם אוכלוסייה המאופיינת במוגבלויות
  • יכולת מעולה לעבודה בצוות.
  • היכרות עם טכנולוגיה מסייעת - יתרון.
  • יכולת למידה ועבודה עצמאית.
  • דוברת ערבית - יתרון.
  • יכולת הקשבה וסבלנות רבה.

- תחילת עבודה: מיידית

מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

מנהל.ת מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים במטה המוקדים האקדמיים ניהולי מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה מלאה
  • תיאור מחלקת מוקדי הלימוד האקדמיים:
  • לאוניברסיטה הפתוחה יש שני מוקדים ומטה. מוקד המתעניינים אחראי על טיפול במתעניינים בלימודים באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את המתעניין החל מהפנייה הראשונית, הזמנת המתעניין למפגש יעוץ ועד להרשמה ללימודים. מוקד הפניות והמידע אחראי על מתן שירות לסטודנטים במהלך לימודיהם באוניברסיטה הפתוחה. המוקד מלווה את הסטודנט עם קליטת ההרשמה ועד סיום לימודיו בכל שאלה או בקשה. מטה המוקדים אחראי על גיוס, הכשרה, תפעול, ניהול ידע, שיפור תהליכים ומערכות במוקדים.
  • רכיבי התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול מדיניות מחלקת המוקדים וניהול פעילות המחלקה:
  • גיבוש תכניות עבודה שנתיות (כולל תקציב) ופיקוח על יישומן.
  • גיבוש נהלי העבודה והשירות במחלקה, הטמעתם ויישומם.
  • ניתוח מגמות פעילות והמלצות לשיפור וייעול - בחינה מערכתית של הפעילות, בקרה שוטפת ותיקון מתמיד.
  • אחריות כוללת על מקצועיות: זיהוי פערי ידע, וביצוע חניכה שוטפת להשלמת הפערים, פתרון דילמות ניהוליות.
  • ניהול מקצועי ואישי של העובדים ושל פעילות המוקדים בהתאם להגדרת המטרות והיעדים.
  • שדרוג מערכות ההפעלה במוקדים בהלימה לטכנולוגיות מתקדמות בתחום.
  • שיפור השירות למתעניינים ולסטודנטים בתהליכי עבודה פנים וחוץ מחלקתיים.
  • הובלת פרויקטים פנים מחלקתיים וארגוניים.
  • עבודה עם ממשקים במחלקות האו"פ.
ראשת מינהל קמפוסים מרחביים וקשרי קהילה
  • נסיון ניהולי של לפחות שלוש שנים בניהול מערך מוקדים (מעל 50 נציגים) כולל שירות ומכירה - חובה.
  • נסיון בניהול מנהלי.ות מוקדים ומנהלים.ות בדרג ביניים - חובה.
  • נסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת וטכנולוגית והכרות מלאה עם מערכות מקצועיות מתקדמות בעולמות המוקדים - חובה.
  • תואר ראשון - חובה; תואר שני יתרון.
  • הכרות עם מודלים חדשניים לניהול מכירות וניהול KPI .
  • יכולת ניתוח נתונים, בניית תכניות עבודה ומנגנוני בקרה.
  • יכולת תכנון וניסיון בהטמעת תהליכי ייעול ושיפור.
  • נסיון בניהול תקציבי של מוקד, בניית מודלי תגמול, בניית כלים לחיזוי ושיבוץ יעיל של נציגים.
  • יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הנעת עובדים.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה מרובת משימות.
  • ראיה מערכתית, יוזמה וחשיבה מחוץ לקופסה.

- נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
- כניסה מיידית לתפקיד.
מלאה רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

איש/אשת צוות טכני במחלקת ארועים ותקשורת תפעול מחלקת אירועים ותקשורת שעתי
  • איש/אשת הגברה ו/או וידאו למשימות הגברה, ארגון וצילום/שידור אירועים וכנסים.
  • תפעול אולמות וכיתות לימוד.
מנהל מחלקת אירועים ותקשורת
  • הבנה במערכות הגברה ומיקסר דיגיטלי.
  • יכולת למידה וצילום וידאו.
  • שליטה במחשבים.
  • בעל/ת יכולת עבודה בצוות.
  • בעל/ת יכולת למידה טכנית מהירה.

- נכונות לעבודת משמרות בשעות הבוקר (שעות 07:30-16:00), הערב (שעות 12:30-21:00) וימי שישי משעה 07:00 ועד שמסתיימת הפעילות. שעות המשמרת יכולים להשתנות בהתאם לצרכי המערכת.
שעתי רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.

משרה קצובה לשנה רכז/ת בחינות אדמיניסטרטיבי מחלקת ארגון בחינות מלאה + שעות נוספות.
  • תפעול מערכות השגחה מרחוק, ניתוח והזנת נתונים.
  • בחינות ממוחשבות - סיוע בבניית תהליכי בחינה.
  • ארגון יומן פגישות מחלקתי ותאום מועדי בחינה מול גורמי חוץ ופנים.
  • טיפול בדוחות וארגון בחינות לסטודנטים בתנאים מיוחדים.
  • מתן מענה לפניות סטודנטים.
מנהלת המחלקה
  • יכולת עבודה בצוות, תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית.
  • יכולת התמודדות עם עומסי עבודה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים.
  • שליטה בישומי מחשב, אקסל, אינטרנט, שירותים מקוונים, רשתות חברתיות .

- בימי הבחינות העבודה נמשכת עד הלילה.
- תחילת עבודה: מיידית.
- "משרה לתקופה קצובה על פי סעיף 3.2.9 להסכם הקיבוצי המיוחד מיום 9.6.2010 בעניין עובדים מנהליים, כפי שהוארך ותוקן מעת לעת, ולפיכך תנאי ההעסקה של משרה זו אינם כפופים לתנאי העסקה שנקבעו בהסכם הקיבוצי."
מלאה + שעות נוספות. רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.