מנהל/ת מדור קניינות
תחום:
ניהולי
מחלקה:
מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש
תיאור התפקיד:
- התפקיד כולל ניהול צוות של 5 קנייניות, הובלת תחום הקניינות, עבודה מול ספקים וגורמים פנימיים, ביצוע התקשרויות רכש כולל ניהול מו"מ עם ספקים, עמידה בנהלים ורגולציות, ושיפור תהליכי עבודה בתחום הרכש.
- תחומי אחריות:
- ניהול והובלת צוות של 5 קנייניות, כולל פיתוח מקצועי והנעת הצוות.
- אחריות על תהליכי רכש משלב איתור ספקים ועד הפקת הזמנות רכש ומעקב אחריהן.
- בנוסף לניהול המדור, אחריות על מספר תחומי רכש כקניינית.
- ביצוע מו"מ מול ספקים לצורך השגת תנאים מסחריים מיטבי.
- עבודה מול ממשקים פנימיים, כגון גורמים מקצועיים ויחידות מנהליות.
- מעקב אחר הזמנות רכש ובקרת התהליך באמצעות הפקת דו"חות.
- יישום והטמעה של נהלי רכש בהתאם לרגולציה ולנהלי האו"פ.
כפיפות ל:
מנהל מחלקת רכש
כישורים נדרשים:
- תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה או תחום קרוב) - חובה.
- ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בתחום הרכש והקניינות - חובה.
- ניסיון ניהולי - יתרון.
- ניסיון בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים עם ספקים - חובה.
- היכרות עם תקנות חוק חובת המכרזים - יתרון.
- שליטה במערכות ERP (יתרון ל- Oracle applications) ידע בתוכנות Office בדגש על Excel ו- Word
- יכולת ניהול והנעת צוות עובדים בצורה אפקטיבית.
- אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ.
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, ותיעדוף משימות באופן עצמאי.
- יסודיות, סדר ויכולת אנליטית גבוהה.
- יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית גבוהה.
היקף משרה:
מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב:
רעננה
תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.