מנהל/ת מדור קניינות

תחום: ניהולי
מחלקה: מינהל התכנון והכלכלה - מחלקת הרכש
תיאור התפקיד:
  • התפקיד כולל ניהול צוות של 5 קנייניות, הובלת תחום הקניינות, עבודה מול ספקים וגורמים פנימיים, ביצוע התקשרויות רכש כולל ניהול מו"מ עם ספקים, עמידה בנהלים ורגולציות, ושיפור תהליכי עבודה בתחום הרכש.
  • תחומי אחריות:
  • ניהול והובלת צוות של 5 קנייניות, כולל פיתוח מקצועי והנעת הצוות.
  • אחריות על תהליכי רכש משלב איתור ספקים ועד הפקת הזמנות רכש ומעקב אחריהן.
  • בנוסף לניהול המדור, אחריות על מספר תחומי רכש כקניינית.
  • ביצוע מו"מ מול ספקים לצורך השגת תנאים מסחריים מיטבי.
  • עבודה מול ממשקים פנימיים, כגון גורמים מקצועיים ויחידות מנהליות.
  • מעקב אחר הזמנות רכש ובקרת התהליך באמצעות הפקת דו"חות.
  • יישום והטמעה של נהלי רכש בהתאם לרגולציה ולנהלי האו"פ.
כפיפות ל: מנהל מחלקת רכש
כישורים נדרשים:
  • תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, תעשייה וניהול, לוגיסטיקה או תחום קרוב) - חובה.
  • ניסיון של לפחות חמש שנים בתפקיד בתחום הרכש והקניינות - חובה.
  • ניסיון ניהולי - יתרון.
  • ניסיון בניהול משא ומתן ועריכת הסכמים עם ספקים - חובה.
  • היכרות עם תקנות חוק חובת המכרזים - יתרון.
  • שליטה במערכות ERP (יתרון ל- Oracle applications) ידע בתוכנות Office בדגש על Excel ו- Word
  • יכולת ניהול והנעת צוות עובדים בצורה אפקטיבית.
  • אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בתנאי לחץ.
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, ותיעדוף משימות באופן עצמאי.
  • יסודיות, סדר ויכולת אנליטית גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים ותקשורת בין אישית גבוהה.
היקף משרה: מלאה
האוניברסיטה הפתוחה ב: רעננה
  • רק פניות מתאימות תענינה

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמד/ת עם מוגבלות,
ובלבד שהוא/היא עומדים בדרישות התפקיד וכישוריהם דומים לכישורי מועמדים אחרים לתפקיד.